joi, 25 martie 2010

POEZII PENTRU IEPURAS

1. Iepurasul cel motat
A venit tare-ncarcat
Oua rosii ne-a adus
Cinste Domnului Iisus

2.Iepurasul mustacios
Pentru-un Paste delicios
Va aduce la copii
Dulciuri, haine...bucurii.

3.Iepurasul cel cochet
Cica e in faliment
N-o sa-mi aduca nimic
Cu toate ca sunt pitic

4.Intr-o zi, un copilas
Mi-a spus despre Iepuras:
"Face oua...nu mai naste!"
"Recunosc...dar doar de...Paste."

5.Iepurica mea cea buna
Pe rochita a vrut sa-si puna
Nasturei din ousoare
Si la urechiusa-o floare.

6.Iepurasul urecheat
A venit la noi in sat
Cu un ou incondeiat
Caci Hristos a inviat!

7.Cine bate-n usa mea
Si-mi ofera o acadea?
Ei, hai, chiar nu ati ghicit?
Iepuras...bine ai venit!

8.Am aflat ca Tupa-Tup
Nu se mai teme de lup,
Si-a venit la noi in sat
Cu bomboane incarcat

9.Stimate domn Iepuras,
Si eu sunt tot dragalas.
Si de Paste as vrea mult soare,
Ca sa mergem la plimbare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu