joi, 17 februarie 2011

Martisoare pentru fiecare....


1 Martie e aproape. Anul acesta am ales sa confectionez chiar eu martisoarele pentru cei dragi. Am cautat prin casa orice se poate folosi la confectionat martisoare: margelute, carton, celofan, ate de toate culorile, seminte de multe feluri, paste, scoici, super-glue, cutter, foarfeca, etc. Veti vedea ce am reusit sa fac.
Prima propunere sunt martisoarele crosetate din fir simplu de ata . Mama croseta acum mult timp si de la ea am "furat" cateva idei. Floricica se croseteaza repede, cam in 5 minute si arata dragut. Am incercat sa confectionez chiar si snurul de martisor, nu prea arata ca cel din comert, dar acesta e si farmecul lucrurilor facute "de mana". Gasiti aici instructiuni despre cum se fac snururile de martisor.
Urmatoarea propunere implica mai mult efort decat prima, se lucreaza in functie de indemanarea fiecareia, aproximativ 15 minute, iti trebuie sarma care se modeleaza relativ usor si margelute nisip (asa am aflat ca se numesc :)). Voi reveni si cu alte "creatii".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu