vineri, 12 noiembrie 2010

Decoratiuni de toamna...































Inveseliti atmosfera in caminul vostru!
M-am inspirat din fotografia cu fructe si m-am gandit ca ar iesi ceva deosebit din tartacute. Pot fi daruite ca mici atentii, noi le-am oferit bunicilor si nasilor. Aranjamentul cu fructe e potrivit si pentru perioada sarbatorilor de iarna .
Mod de realizare: scobiti tartacutele cu grija in dreptul coditelor si asezati pastila lumanare in cavitate. Prin incalzirea locului unde e asezata lumanarea se degaja uneori si un miros placut de dovleac copt.
Spor la treaba!!!






2 comentarii:

  1. imi plac dar cum se fac????? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu le am facut in cuptor..ca sa nu se mucegaiasca repede... am taiat o parte din fruct pt lumanare,am lasat 2 ore cu un servetel sa absoarba apa si dupa am incalzit cuptorul ,am stins focul si le am lasat 30 min :D

    RăspundețiȘtergere