duminică, 12 decembrie 2010

Decoratiune pentru brad...

Mai e putin pana la Craciun, bradul asteapta sa il impodobim, iata o idee pentru decoratiune pentru brad.
Aveti nevoie de:
- un con de brad.
- bronz auriu (sau argintiu , cum va place).
- lipici universal.
- margelute .
- snur decorativ.
Observatie : Conul de brad trebuie sa il lasati la uscat 3 zile inainte de a incepe realizarea decoratiunii.
Mod de realizare:
- conul de brad uscat se vopseste cu bronzul auriu si se lasa la uscat o jumatate de ora.
- se aplica lipiciul pe "ramurile" conului si se fixeaza margelutele.
- se lasa la uscat cel putin o ora inainte de a-l putea agata in brad.

Eu am folosit de la o veche decoratiune : un cerc, cu care am incadrat "bradutul" obtinut. Arata foarte bine in bradul decorat cu galben si rosu de exemplu. Ca alternativa la cercul folosit cred ca se poate realiza unul din nuieluse de pom, vopsit tot cu bronz. (oricum se poate folosi si fara cerc)

Cu aceasta "creatie" voi participa la concursul Laurei Frunza de mos Nicolae organizat pe blogul http://frunzalaura.wordpress.com/2010/12/06/concurs-de-mos-nicolae/. Incercati si voi, e distractiv....

3 comentarii:

  1. Imi place decoratiunea, Aurelia, ai combinat si materiale naturale si reciclaj intr-o singura idee. O sa incerc si eu ideea cu conul pe post de bradut si cu margelute decorative.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si ingenios! Imi place. Succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uf, dar trebuie sa recunosc ca materialul tau arata mai bine. Plus ca ai adaugat instructiuni, eu nu am avut timp de toate. Si da... Trebuie sa castigi!
    Pace tie!

    RăspundețiȘtergere