vineri, 17 decembrie 2010

Decoratiuni de Craciun .....parfumate.....



Va propun cateva idei pentru decorarea caminului vostru in pragul Craciunului.

Prima propunere este de fapt si un ornament pentru bradul de Craciun. Am taiat feliute de lamaie si le-am uscat timp de trei zile. Uscarea se poate face pe o sursa de caldura (soba , calorifer) sau in cuptor la foc mic pana se deshidrateaza complet. Apoi am infipt cuisoare si e gata de agatat in camere sau chiar in brad.





A doua propunere e o idee pe care am descoperit-o de curand si mi-a placut tare mult. Va trebuie o portocala , un plic de cuisoare intregi si o fundita. Puteti infige cuisoarele si mai des fata de cum le vedeti in fotografie. Degaja un miros deosebit de sarbatoare.



A treia propunere este un cosulet parfumat. Am ales sa combin portocala cu cuisoare , cu o felie de lamaie uscata si un baton de scortisoara. Poate fi un cadou original pentru Craciun.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu