luni, 7 martie 2011

Cu dragoste de 8 Martie!


Va propun astazi un cadou pentru mamici si bunicute. Initial am dorit sa arate ca o gentuta, dar am reusit sa realizez mai mult o placheta de 8 martie. Aveti detaliile aici in engleza, dar eu va prezint modul meu de realizare. Aveti nevoie de foarfeca, fundita, o floricica din plastic, 2 scobitori, 5 sau 6 bete de inghetata...(eu le pastrez de fiecare data), lac de unghii si superglue. Lipiti scobitorile pe spatele betelor de inghetata, astfel incat sa fie fixate foarte bine. Veti avea vreo jumatate de ora de asteptat pana se usuca bine, scobitorile si betele fiind din lemn nu fac priza imediat. Puteti folosi si sfoara in loc de scobitori, cred ca ar arata mult mai bine.


Aplicati lacul de unghii pe fata plachetei pentru un plus de stralucire. Apoi lipiti floricica si fundita dupa imaginatia voastra, astfel incat sa incadreze frumos textul de pe placheta. O puteti realiza pentru orice ocazie, schimband textul... Acesta e cadoul de 8 martie pentru mama mea...(am publicat postarea dupa ce i l-am daruit, sa nu stric surpriza-:))

Un comentariu:

  1. Rely foarte originala ideea, esti bravoooo, eu tot adun betele de la inghetata (am facut rama din bete, s-a primit nu rau), o sa incerc asa combinatie - e una reusita!

    RăspundețiȘtergere