marți, 29 martie 2011

Ghirlanda decorativa de primavara...

De ceva vreme imi propusesem sa fac o ghirlanda decorativa pentru fereastra Ioanei, pe care o voiam anul acesta diferita de ceilalti ani in care asezam frumos papusile si animalutele de plus. Mi-a trebuit o ora in care sa gasesc cartoane colorate, sa le decupez dupa sabloane, sa lipesc floricelele si apoi sa le agat cu ata la fereastra.


Aveti nevoie de:
- cartoane colorate;
- lipici;
- foarfeca;
- ata (am folosit ata dec cusut rosie);
-ac de cusut pentru a introduce usor si repede ata prin fiecare componenta a ghirlandei.
- cutter.


Initial voiam ghirlanda doar din fluturasi, dar cand am gasit sablonul pentru floricele m-am gandit ca ar fi reusita combinatia intre ele. Gasiti aici sablonul pentru fluturas, sau puteti sa il faceti chiar voi...Ioana s-a implicat si ea, nu a putut sa ma ajute la decupat dar a lipit foarte frumos o floricica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu