miercuri, 23 martie 2011

Masca iepuras...

Dupa sarbatorile de iarna, Ioana ma intreba mereu de ce trebuie sa strangem bradul, de ce trebuie sa punem deoparte toate ornamentele?....de ce? Pai atunci am inventat si adaptat o poveste cum ca in locul bradului trebuie sa aduca Iepurasul de Paste cadouri... Chiar daca nu sunt adepta sarbatorilor sau a personajelor imprumutate de la alte popoare, de data asta mi s-a parut ca daca va crede si in iepuras nu se va intampla nimic rau...Si povestea a tinut, numai ca acum avem alta problema...ma intreaba mereu cat mai e pana la Paste?...:) si ca vrea chiar ea sa fie iepurasul....



Asa ca ne-am pus pe treaba sa rezolvam problema: am adunat de prin birou cartoane de diferite culori ( ne-am hotarat la 2 culori), scoci, foarfeca; am desenat un sablon pentru fata iepurasului, apoi pentru urechi , am decupat si am atasat mustatile si nasul decupate tot din carton. I-am legat un elastec si gata!


Bun, acum dintr-o problema in alta : vrea si cosulet cu oua cum a vazut la Winnie the Pooh. :)))). Mami , spor la treaba!!! :)))))))))).

Un comentariu: