joi, 3 martie 2011

O floare de ziua femeii...

Fiindca am vazut ce interesata era Ioana, puiul meu, de felul cum confectionam martisoarele, cum le impachetam, le puneam snur, m-am hotarat sa o implic in ceva mai usor de realizat si pentru ea. Am pregatit o surpriza pentru bunica cu ocazia zilei de 8 martie.
Am decupat o floare dintr-un carton, pe spate am lipit un pai de suc, pe care in prealabil l-am colorat cu un marker verde, apoi pe floare am lipit confetti de diferite culori. Aici, a intervenit Ioana careia i-a luat mai bine de 20 minute sa puna bombonelele dintr-o punguta in pahar...:))). Dar la sfarsit a fost tare mandra , si eu la fel...Am asezat apoi floarea in mica vaza.
Pentru ca de 8 martie se va purta inca martisorul, am legat si noi un snur rosu si alb. M-am inspirat de aici, si poate fi o excelenta activitate pentru ziua mamei, pentru copii mai mari de 4 ani.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu